Objednajte do 13:00 a tovar "skladom" vám doručíme už zajtra. Sme tu pre Vás od roku 2017.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamácie z dôvodu materiálových alebo výrobných vád produktov si môžete uplatniť priamo u nás. Záručná doba je štandardne dva roky. Pri uplatnení záruky sa riaďte pokynmi uvedenými v záručnom liste (faktúre), prípadne nás kontaktujte pre upresnenie uplatnenia reklamácie. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

 

Ako tovar reklamovať?

1.) Napíšte nám email na reklamacie@autovip.sk s presným popisom vady, produkt, ktorý reklamujete a číslo objednávky, v rámci ktorej ste tovar zakúpili.

2.) Prosíme, zabaľte reklamovaný tovar do krabice a riadne ju vyplňte aby sa v nej tovar samovoľne nepohyboval.

3.) Na krabici riadne označte odosielateľa (vaše údaje z objednávky ako meno, adresa), číslo objednávky a príjemcu (adresa uvedená nižšie ako adresa pre vrátenie tovaru). Údaje môžete napísať na krabicu, tak aby boli čitateľné alebo na papier, ktorý potom na krabicu nalepíte.

4.) Balík s reklamovaným tovarom je možné poslať k nám na adresu poštou alebo kuriérom, prípadne dopraviť osobne.

 

Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom možnom čase.

Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.

NEPOSIELAJTE REKLAMOVANÝ TOVAR NA DOBIERKU ! NEBUDE PREVZATÝ.

 

Vrátenie tovaru

V prípade, že si prajete tovar vrátiť (do 30 dní od zakúpenia tovaru), postupujte prosím nasledovne:

1.) Napíšte nám email na objednavky@autovip.sk, uveďte dôvod vrátenia tovaru a číslo objednávky, v rámci ktorej ste tovar zakúpili.

2.) Zabaľte tovar do originálneho balenia a  ďaľej do krabice. Riadne ju vyplňte aby sa v nej tovar samovoľne nepohyboval.

3) Na krabici riadne označte odosielateľa (vaše údaje z objednávky ako meno, adresa), číslo objednávky a príjemcu (adresa uvedená nižšie ako adresa pre vrátenie tovaru). Údaje môžete napísať na krabicu, tak aby boli čitateľné alebo na papier, ktorý potom na krabicu nalepíte.

4.) Balík je možné poslať k nám na adresu poštou alebo kuriérom, prípadne dopraviť osobne.

 

 Adresa pre vrátenie tovaru:

Názov firmy: isklad 210976/09
Meno príjemcu: SIMA Corp, s.r.o.
Ulica: Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 35
PSČ a mesto: 90301 Senec
Krajina: Slovakia
Kontakt: +421 948 799 408

Prevádzkové hodiny:

Pondelok: 06:00 - 18:00
Utorok: 06:00 - 18:00
Streda: 06:00 - 18:00
Štvrtok: 06:00 - 18:00
Piatok: 06:00 - 18:00
Sobota: Zatvorené
Nedeľa: Zatvorené